Tilki SEO
SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), dijital pazarlama dünyasında sık sık kullanılan dü kavram. Fakat bu dü kavram konuya hakim olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.
Özellikle online tuzakışmutaş firmaları ve internetten satış fail e-tecim siteleri ciğerin eleştiri olan bu dü kavram, yeni kitlelere erişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek yerine önemlidir. Her dü kavram da web sitelerinin taharri motorlarındaki görünürlüğünü zaitrmaya yardımcı olabilir, fakat aralarında çeşitli farklar bulunur.
Bu nedenle bu makaslamakmızda gün gün birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM kavramını bir zaman henüz açkurum ve beraber inceleyelim.
SEM: Arama Motoru Pazarlaması
SEM (Search Engine Marketing) evet da Türki olarak Arama Motoru Pazarlaması, markaların taharri motorları üzerinde henüz görünür ve henüz ulaşılabilir olması ciğerin meydana getirilen çtuzakışmalara denir.
Arama motoru reklamcılığı olarak da tanımlanan SEM, taharri motorlarında ücretli reklam kurumı gerçekleştirilerek web sitelerinde yoğunluk artışı meselelemlerinin bütününe denir. En popüler ve pıtrak kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.
Bellik bilinirliğini ve bellik değerini zaitrmaya yönelik bir çtuzakışma olan SEM, alıcı kitlesini geliştirmek açısından da nispeten önemlidir. Antrparantez SEM çtuzakışmaları ile trafiğinizi entelekt arttırma şansı yakalayabilirsiniz.
Arama Motoru Optimizasyonu olarak da malum SEO çtuzakışmaları ise SEM’in aksine ücretsiz çtuzakışmalardır. SEM mukannen bir bütçe ciğerin verilen reklamları kapsarken SEO çtuzakışmaları mukannen anahtar kelimelerde sözıcı bir yükseliş elde kılmak ciğerin meydana getirilen çtuzakışmalardır. Gelin, bu içinlaştırmayı bir zaman henüz açkurum.
SEM ile SEO Arasındaki Farklar
Öncelikli olarak SEO ve SEM çtuzakışmaları arasındaki üstelik; yukarıda da belirttiğimiz üzere SEM’in belli bir ücret içinlığında, SEO’nun ise ciğererik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde konstrüksiyonlabilmesidir. Doğrusu SEO ciğerin en başta içinde ne olduğu üretirken harcanan maliyet dışında performans göstermesi ciğerin yeni bir ödeme konstrüksiyonlmaz.
Bunun dışında bir önemli üstelik da hızdır. SEM çtuzakışmalarında sonucu henüz hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi gücük müddet içerisinde zaitrabilirsiniz. Bunun aksine SEO çtuzakışmaları ise uzun soluklu çtuzakışmalardır. SEO çtuzakışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri hamle hamle yapmalkaloriız.
Bu dü dijital pazarlama kavramı arasındaki bir öbür önemli üstelik da doğallıktır. SEM çtuzakışmaları ücretli reklam çtuzakışmaları olduğu ciğerin doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Fakat SEO çtuzakışmalarında bu kondisyon değişikdır. SEO çtuzakışmaları henüz tabii uygulamaları kapsar ve sitenize henüz organik bir yoğunluk sıkıntısızışı sağlamlar.
Bu dü kavram, ciğererik itibarıyla da başkalık gösterir. SEO çtuzakışmalarındaki ciğererikler kullanıcı deneyimini zaitrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Doğrusu henüz çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çtuzakışmalarında ise maksat henüz ticari olduğu ciğerin ciğererikler SEO çtuzakışmalarındaki kadar olmayabilir.
Fakat bu oranlamak bileğildir ki SEM ciğererikleri kalitesizdir. Sadece dü kavram arasındaki ciğererik konseptleri ve odaklar değişikdır. Antrparantez belirtmekte yarar var: Bu dü kavramdan biri diğerinden henüz iyi evet da henüz üstün bileğildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve gereksinimlerine bakılırsa ikisinden bile faydalanılabilir.
Yazgımızın burada sonuna geliyoruz, ancak okumaya devam kılmak istiyorsanız Pandemi Sürecinde Değişen Müstehlik Davranışları: Dijital Inkılapün Yükselişi makaslamakmıza geçebilirsiniz.