thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan içtimai ağlara ve dizöteü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinim ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı geçmek kucakin en yaygın kullanılan sayısal pazarlama kanallarının inceliklı meşruhatını zirda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en müzelik ve en yeğin malum sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli jüpiter yolculuğu bahsetme noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak kucakin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter mirarı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine irtibatlar ve uygulayım özetler evet da iş özetleri için marifet kucakerebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek namına açılmasını ve okunmasını kurmak kucakin haysiyet çıkarmak nazik önem taşır. Kişiye özel kucakerik ve ilişik çekici teklifler iştirakı tasarruf etmek dair çok aksiyone yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve ilişik çekici olmalıdır. Bununla beraberinde çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir denge yapmak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en sarplü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Eğlence ve sondaj kucakin video izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda iki milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem bile B2C tüketicileri satın gurur kararlarını video yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama bellik üstelikındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını pozitifrır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C kucakerik pazarlama stratejilerinin senelerdir köşe taşı konumunda. Videoteyp üleşmek, gönülğinizi elan bir küme insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü cephe sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim ortamı kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet isteklendirme edin. Videolarınız güdük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu ilişik çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim ortamı, mukannen bir gaye kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız rabıtlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlanmışdır. Facebook hala dünyanın en heybetli içtimai iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B kameraları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün er aşamalarında B2B kameraları ile rabıtlantı yapmak kucakin harika bir iz. Her içtimai iletişim ortamı platformu farklı kucakerik türlerine iye olsa da bütünü az çok video/suret odaklıdır. Bu nedenle kucakerik oluştururken bunları içtimai iletişim ortamı üzerinden kesinlikle duman etmek istediğinizi her devir boşluk önünde bulundurun ve buna bakarak kodifikasyon yapın. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği kucakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en yeğin şekilde sebeplenmek kucakin sayısal pazarlama taktiklerini durmadan uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan bir küme deli dolu kullanıcıevet iye. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde güdük ileti, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Yalnız içtimai medyada başüstüneğu üzere mesajlar güdük ve öz olursa ruhlu hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnız dimdik kucakeren güdük ileti hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif kucakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar ilişik çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Fakat, gönülğiniz gaye kitlenizin yalnızç ve ilişik sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme kucakin haysiyet sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, marifet görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, sav bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal kol kartları üzere kucakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün kucakeriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Sonunda, kontrol neticelerinda elan mürtefi sıralarda ve elan kesif görülür, gönülğinize trafik peşışı esenlanır. İyi SEO skorları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna sınırlanmışdır. Web gönülğinizde yeğin çatlakştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan bir küme sözcükten oluşan ifadeler) işletmek SEO’nuzu elan yeğin hale getirir, trafik ve devirtürme dair elan mürtefi skorlar esenlar. Erdemli itibarlı üçüncü cephe sayfalardan organik irtibatlar örtmek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda mukannen bir irtibatya mevrut her tıklama kucakin ödeme yapılır. Taharri motorları ve çoğu içtimai iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin kucakerik sıkıntısızışlarında hayallenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), heybetli yardım yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve rabıtlantı göstermesi kucakin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, umumiyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk bahsetme noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, bütün sayısal varlıkları tutarlı bellik çhileışmasıyla teşhistabilir. Başkaca web sitenizi kontrol motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme orantıını (elan bir küme tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.

dijital pazarlama

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.