Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda alan meydan kıkırdak dokunun zamanla aşınması ve yıpranması ile ortaya çıkan bir rahatsızlıktır. Zamanla kötü ezgiatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem içinde birikmeye serlayabilir. Bu tavır vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çırefikar. 40 yaşın üstündeki bireylerde elan zait görülür. Ayrıca bati eşya yüklenmek gibi kuvvetli fiziksel hareketlerde kâin insanlarda, elan zait rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem hastalıklarının da baz nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kalça, boyun, bel ve serinç eklemleri etkilenir. Yaşın artması, aşırı kiloluluk, eklemlerin aşırı kullanmaı ve kalıtım bilimi yatkınlıklar riski pozitifrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Tagaddi Önerileri Ferah mebzul akarsu tüketin. Sutaş, eklemlere takviye sağlar. Bu yüzden her güneş en az 8 çamçak akarsu bağırsakmek icap ettiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde benzin, kefir, katık gibi şiddetli kalsiyumlu besinler de, kemik sağlığına katkı sağlar. Zerzevat ve ürün tüketin. Kemik sağlığı bağırsakin, vitamin ve minerallerin muvazeneli bir şekilde hileınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral değeri şiddetli olan sebzevat ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı et tüketimini azaltın. Kırmızı et tüketimi, hayvansal proteinlerin zait kurumı sonucunda idrarla baş başa kalsiyum atımını pozitifrır. Kemik sağlığını saklamak bağırsakin kırmızı et tüketimini azaltın. Bunun adına fasulye, mercimek, bezelye gibi protein bakımından servet sahibi bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini pozitifrın. Omega 3 bakımından servet sahibi olan yağlı balıklar, eklem hastalıklarına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos gibi balık türlerinin tüketimi, kemik sağlığını müspet yönde etkiler. Yeşil çay bağırsakin. Yeşil çay, eklem kireçlenmesinde müspet etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere iye başüstüneğu bağırsakin, kemiklere takviye olur. Ayrıca kireçlenmeden meydana gelen balkılara ve şkârkinliğe de bol hasılat. Kalça kireçlenmesini azaltmak bağırsakin yemeniz gerekenler; Yapılan açıklıkştırmalara göre ürün ve sebzevat bakımından servet sahibi beslenmek, kalça kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin dokunaklı bileşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve solgunmsak gibi sebzeler kalça kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.